نرم افزار دریافت فیلم ها و آهنگ های جدید از اینترنت - Audials One 9.1
@ بیا دانلود کن @
دانلود:نرم افزار ها وفیلم ها و موزیک هاو...

دانلود نرم افزار دریافت فیلم ها و آهنگ های جدید از اینترنت - Audials One 9.1

 

 

 

جستجو در اینترنت به دنبال آهنگ ها و فیلم های مورد علاقه، یکی از سرگرمی های کاربران اینترنت است. بسیاری از علاقمندان به موسیقی و فیلم، دوست دارند از جدیدترین آهنگ ها و فیلم هایی که در اینترنت پخش می شود با خبر شوند و آنها را دانلود کنند. اما اینکه هر روز سایت های مختلف را برای دانلود آهنگ و فیلم جستجو کنید، کاری سخت و زمان بر است !

 

نرم افزار Audials One ، کار را برای شما آسان کرده است. این نرم افزار که به تازگی جدید ترین نسخه آن، یعنی Audials One 9.1 نیز منتشر شده است، می تواند به صورت اتوماتیک تمام سایت های ارائه دهنده خدمات موسیقی و فیلم را چک کند و شما را از جدیدترین آهنگ ها و فیلم های ارائه شده با خبر کند. همچنین می تواند امکان دانلود آنها را برای شما فراهم کند.

 

 

کار با این نرم افزار نیاز به مهارت یا آموزش خاصی ندارد. برای پیدا کردن آهنگ یا فیلم مورد علاقه خود، کافی است اطلاعات مختصری به نرم افزار Audials One 9.1 بدهید تا جستجو را آغاز کند. (اطلاعاتی مثل اسم آهنگ، یا اسم خواننده)

 

به محض اینکه این نرم افزار آهنگ مورد نظر شما را پیدا کند، می توانید بخشی از آن را گوش کنید تا مطمئن شوید جستجو به درستی انجام شده است. سپس می توانید توسط همین نرم افزار، آن آهنگ را دانلود کنید. از امکانات جالب این نرم افزار این است که می تواند آهنگ یا فیلم دانلود شده را با فرمت دلخواه شما ذخیره کند. یعنی نیاز به نرم افزار دیگری برای تبدیل فرمت فیلم یا آهنگ های دانلود شده نخواهید داشت.

  پسوردفایل:www.sarzamindownload.com

 

دانلود با حجم 80.6 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

!-- End WebGozar.com Poll code --